tirsdag, august 25

FAHS Senior Ball

I dag er det tirsdag (inrømmer at jeg burde ha skrevet her litt før) så jeg var på skolen i dag, men det er ikke det jeg skal skrive om her nå, nå skal jeg nemlig fortelle dere om lørdagen! Og ballet!
Lørdag formiddag gikk jeg og Elin til frisøren for å ta manikyr og sette opp håret, skal man på ball så skal man på ball. Ble veldig fornøyd med håret mitt, skal ikke prøve å forklare hvordan det ble, jeg laster heller opp et bilde. Skal ikke gå i detalj om alt vi gjorde etterpå, men utover ettermiddagen kom vi oss inn i finstasen, og litt før åtte var vi klare og tok bilder.



Jeg møtte vennene mine utenfor hallen hvor ballet ble holdt, og vi gikk sammen inn. Komiteen som hadde ansvar for ballet hadde gjort en kjempe jobb med dekorasjoner, ballet hadde hawaii tema, så inngangspartiet bestod av sand, og en bambus tunell vi gikk igjennom for å komme inn. Og selve hallen var dekorert med lys og blomster. Vi ble også tatt bilde av (på en "strand") som vi har muligheten til å bestille.

Vi danset store deler av kvelden. Ellers ble det servert litt mat, små paier og sandwisher og punsj. Det smakte veldig godt.

Selv om jeg fikk veldig vondt i føttene mot slutten av kvelden, var det en kjempe morsom kveld, alle var flott pyntet og hadde det kjempe gøy!




- Ida -



6 kommentarer:

Anna sa...

Så fin du er, Ida:)<3
Var det som på film, eller? Haha

Oda sa...

Enig med Anna, du var veldig fin=)

Sara sa...

Aww, så fin kjole ^^
Du ble vel ballets dronning du? :)

Thea sa...

Pen kjole! :D og fint hår!
Høres gøy ut ;)

Gry sa...

Saa utrolig fin du var Ida!! Begynner aa savne klassen vaar naa altsaa.. Blir rart aa begynne paa skolen uten aa se deg og resten av gjengen:)

Ida sa...

Heei:) Takk for kommentarer alle sammen, er alltid hyggelig:)