mandag, september 7

Endelig en oppdatering

Her kommer endelig et innlegg, inrømmer at jeg har vært slapp til å blogge i det siste, skal prøve å skjerpe meg!

Fotball sesongen nærmer seg slutten, hadde min siste kamp for Feilding United forrige helg, vi tapte desverre... For skolen har jeg en kamp til på onsdag. Forrige helg var det også Joel og Heathers bursdag, så vi feiret dem. Joel er veldig interessert i bryting, så han fikk en kake som så ut som en brytering, smakte godt gjorde den også!

I helgen dro vi til Palmerston North hvor jeg kjøpte meg kamera (skal laste opp noen bilder jeg tok) og vi gikk å så på Istid 3. På søndag spilte vi minigolf.

Denne uken er det eksamen uke her, og siden jeg bare gjør noen av eksamene så har jeg flere dager fri! så det skal bli deilig å slappe av litt! Er faktisk bare tre uker igjen til slutten av tredje termin og to ukers ferie!

På søndag var det farsdag her, så jeg vil benytte anledningen til å ønske pappa god New Zealandsk farsdag på overskudd!






Skal prøve å blogge snart igjen.
-Ida-

5 kommentarer:

Sara sa...

Da ble nok faren din glad :D:D
Eksamen ja! Haha, leeenge til vi skal ha det (H) neida, stakkar, masse lykke til!
Sara ^^

Anna sa...

Me like updates!
Ah, synd dere tapte, meeen, det kommer vel ny sesong ^^

Anonym sa...

Hei Ida :)
Høres ut som du har det kjempebra, og det er jo bra, hehe :D
Lykke til på eksamen og i neste fotballsesong ;)
Gleder meg til neste update!
Mette

Joakim sa...

har du sett noen kiwifugler? du lovet meg bilder av noen :P

Ida sa...

Hei,
Takk for kommentarer alltid gøy!

Joakim: Har ikke sett noen kiwifugler enda, men når jeg skal til Rotorua i sommerferien så skal vi se på dem, og da kan jeg ta bilder!:)