lørdag, august 1

Bilder

Her kommer noen bilder, hadde tenkt å ha de i motsatt rekkefølge, men det hadde de ikke lyst til så, vi får begynne på slutten:
Jeg var ute å kjøpte smykker til ballet i dag, har kjøpt kjole, men den får dere ikke se enda. Kjedet og øredobbene kostet bare 25 dollar (100 kr) det synes jeg var veldig billig!

Dette var et skilt som hang på veggen hvor vi kjøpte Fish and chips en dag.

Litt New Zealandsk landskap, dette bildet er fra da vi spilte bortekamp, husker ikke hva det het der, men vi vant!


Dette er all bagasjen jeg hadde med meg for et år!! Kofferten veide 25 kg, men jeg synes jeg var veldig flink til å pakke!



Dette er grunne til at jeg fikk ned hele 25 kg i kofferten i det heletatt, kompresjonsposer! Anbefales for alle som skal pakke mye! Bare se hvor liten puta blir, anbafaler å kjøpe sånne du kan bruke støvsugeren i tillegg til at du kan rulle dem.
Kommer mer bilder senere, skal ta et av meg i skoleuniformen så dere kan se...




6 kommentarer:

Oda sa...

kult! det er fint i New Zealand.
hvor får du kjøpt sånn tingetang du brukte?

Karina sa...

ser ut som du lika nz:D braa!
spela fotball og jaa.. veit du om laget ditt skal til Taupo å ha ein turnering? :)
karina

Ida sa...

Oda: kjøpte noen i en reisebutikk(www.handysize.no) og noen i en butikk som heter enklereliv. (anbefaler å kjøpe de fra enklereliv)

Karina: Jeg liker NZ,ja!! Har ikke hørt noe om noen turnering så da tror jeg ikke vi skal..:)

-Ida-

Anna sa...

Næææh, skal du på ball også! Håper du får en skikkelig kjekkas som kavaler da. Hehehe ^^ Gleder meg til å se kjolen din! Klem :)

Sara sa...

Så kule smykker, du blir sikker balletsdronning! :D Gleder meg til å se! ^^ wei, hold oss oppdatert! Flinking :D

Anonym sa...

Hei ida c:
Mitt navn er også ida, jeg reiser til Wisconsin om en uke :D

Om du vil lese bloggen min så er dette en link:
http://cakeandturtles.wordpress.com

Så de derre posene du brukte, bestilte du de fra internett? Og hva het de?