mandag, august 3

Lions dinner

Hei, jeg lovte å skrive oftere, så her kommer det et innlegg til! (Jeg håper dere leser!)

På lørdag var jeg å så på Joel (barnebarnet til vertsmor) spille fotball, han er bare 6, så de var ganske morsomme å se på, hans lag vant! Etterpå dro vi for å se på smykker, og det ser dere resultatet av under:) Veldig formøyd med det!

På søndag skulle jeg egentlig spille fotball, men det ble det ikke noe av, så jeg ble med Pam til Lions middagen hun var med å holde. Vi hjalp til med å dekkorere lokalet, og så hjalp vi til med å servere maten. Fikk dessert etterpå, som var veldig godt!

Etterpå hadde vi et møte med representanten vår, hun er veldig flink. Representanten i fjor hadde vist vert veldig fæl, så er glad hun fikk "sparken".

Ble litt kort dette, men nå skal jeg legge meg, så jeg må skru av pcen. I morgen er det late start på skolen, så jeg kan sove en time lenger!

(kommenter gjerne! (også på tidligere innlegg!)

-Ida-

7 kommentarer:

Guro sa...

Kommentar skal bli!
Det virker som du har det skikkelig gøy, og veldig travelt ;)
Har du fått hjemlengsel ennå?

sokbibi sa...

*kommentere*
Godt at hu nye dama ikke er fæl da! ikke noe koselig med slemme representanter! : (

Dette var en menigsløs kommentar, men du fikk en hvertfall ^^

Anonym sa...

Spiller du "norsk" fotball/soccer eller amerikansk fotball? :P

Karoline sa...

Høres ut som om du har det bra der nede Ida :)
Kommer til å savne deg masse når skolen starter, blir bra når du kommer hjem igjen :)

Anna sa...

Ah, er så glad for at alt ordnet seg så fort. Høres virkelig ut som om du har kommet til den rette familie :)

Ida sa...

Takk for komentarer folkens!! :) Koselig!

Guro: har ikke fått hjemlengsel enda (tenker den kommer rundt juletider:P)
Sara: Flott med meningsløse komentarer!!
Henriette: spiller vanelig fotball (soccer) Tror ikke de spiller amerikansk fotball her, går nok mest i rugby.

Kommer til å savne dere også!

Og ja, jeg tror jeg har kommet til en flott familie!

-Ida-

Maren sa...

Kommentar skal bli. (Selv om Guro skrev det samme er det ikke herming altså)
Så fint at du har det bra:) Jeg følger med, og gleder meg til å høre mer!!