fredag, juli 17

Feilding

Naa har jeg endelig kommet frem til Feilding. Blir ikke norske bokstaver enda fordi vi har ikke faatt ordnet nettverkskabel. Kom til Feilding i gaar, torsdag klokken halv 10. Vertsmor, hennes datter og to barnebarn, i tilegg til en annen familie som ogsaa ventet paa sin student var der og moette oss. Var paa samme fly fra Auckland som en dansk gutt som skal gaa paa samme skole som meg. Litt senere paa dagen kom det enda noen studenter til, fire jenter, to tyskere og to finner. paa soendag kommer Elin som skal bo sammen med meg. I gaar var jeg ute aa kjoepte skoleuniform, det er blaa skjorte, roed genser, blaat og roed rutete skjoert og svarte sko. Kommer nok til aa bli veldig anderledes aa gaa med skoleuniform.

Alle her er veldig hyggelige, saa jeg tror det kommer til aa bli et bra aar.

Ida

2 kommentarer:

Anja sa...

Hei :) Greit at jeg linker deg til siden min ? :)

Anna sa...

Høres bra ut, Ida! :) Hvordan er moren din? ^^