mandag, juli 13

1(!) dag igjen

Jeg har ventet utrolig lenge på dette tidspunktet, avreise!! Nå er det bare en dag igjen til jeg drar, og det er veldig rart! på denne tiden i morgen befinner jeg meg på et fly midt i mellom København og Singapore. Jeg har pakket ferdig kofferten, fikk alt ned til slutt (så grått ut en periode), og sagt hade til alle vennene mine.

Kompresjonsposer er et tips til alle som skal pakke for lang tid, i en liten koffert, jeg kjøpte noen og de fungerte veldig bra, anbefaler egentlig å kjøpe de som man bruker støvsuger til, for de blir mye mindere.

Nytt siden forrige gang jeg skrev er at jeg har fått vite at jeg skal bo sammen med en annen utvekslingsstudent, hun er fra Sverige og heter Elin. Hun kommer et par dager etter meg. Vi begynner på skolen den 20.juli, bare 4 dager etter at jeg kommer, kommer nok til å bli slitsomt, med tanke på tidsforskjellen (bare se på klokkene under!) men det går sikkert bra.

Nå er det endelig meg som kan skrive: Neste innlegg kommer nok fra New Zealand!!! (Eller en eller annen flyplass langs veien.)

nāku noa
Ida


(nāku noa betyr yours sincerely)

1 kommentar:

Sara sa...

Gah, blir så gøy å høre når du kommer fram, hvordan det er og sånn! :D Håper du blogger mye, skal prøve å holde meg oppdatert :)