lørdag, juli 18

En dag til i Feilding

Hei igjen, to innlegg paa to dager, ikke vaerst.

Er ganske troett naa, vurderer sterkt aa legge meg etter jeg har skrevet dette innlegget selv om klokken bare er seks.
I dag var vi aa saa paa skolen, bare byggningene, for det er vinterferie her saa den var stengt. Den er ganske stor, mye stoerre enn Ringerike i allefall. Etter vi hadde sett paa skolen, (vi = Pam, Maisa (finsk utvekslingsstudent) Johanna (tysk utvekslingsstudent) og meg) dro vi en liten tur til Adam soennen til Pam (som ogsaa har en utvekslingsstudent boende hos seg (Eileen)) for aa se hvor han bodde.

Vi kommer til aa vaere aatte utvekslingsstudenter her, to fra Finland, to fra Tyskland, en svenske, en nordmann, en danske og en fra USA. Saa vi kommer til aa ha mye med hverandre aa gjoere.

I morgen kommer den svenske utvekslingssudenten som skal bo her, skal moete henne paa flyplassen klokken fire.

Men naa tror jeg jeg gaar aa legger meg, for jeg er troett.

8 kommentarer:

Anja sa...

Okei ;D

Anna sa...

Høres bra ut! :) Du får sende ett brev når du har fått samlet deg skikkelig og kommet ordentlig inn i døgnrytme igjen :)

Thea sa...

:D gleder meg til å høre mer etterhvert :D men så langt høres det veldig lovende ut ;P

Anonym sa...

Skal du ha en svenske boende hos deg? Så kult! Der var du heldig synes jeg ;)

Kats sa...

Gleder meg til å høre mer!

Guro sa...

Ååå, det der høres så fint ut! Nå skal jeg sende mail til deg med masse spørsmål ;)

Helle sa...

New Zealand høres kjempedeilig ut! Greit jeg linker deg? Er utvekslingsstudent selv :)

Sara: ) sa...

Så spennend
Gleder meg til å høre masse og ikke minst, se bilder(A):D