tirsdag, november 17

Wow, tenker dere sikkert, Ida har oppdatert bloggen sin! Tenkte jeg fikk skrive litt her igjen, har nemlig fått noen kommentarer på at det har vært litt lite oppdateringer i det siste!


Nå har jeg fått sommerferie, sluttet på skolen forrige torsdag, det var final assembly i hallen, noen elever ble ropt opp for å få priser, og vinner huset ble kåret, alle huskapteinene sto med hvert sitt banner, og hang opp banneret i rekkefølge etter hvilken plass de kom på! Tararua, mitt hus, kom på 5.plass. Skolen er delt inn i 8 hus, som igjen er delt inn i grupper. Før skolen sluttet hadde vi valg av neste års kaptein.

Feilding high school, byggningen dere ser er B-block, hvor jeg hadde engelsk, fysikk og matte!

På fredag var jeg med på en tur med vertsmoren min, til en gård med masse forskjellige dyr, det var utorlig pen utsikt utover grønne åser på begge sider!
Dette er et bilde fra verandaen på huset!


Har også fått info om turene vi skal på, Rotorua turen er førs ut, med aktiviteter som Maori culture center, skyline gondola, farm show, spa, kayak race, kiwi encounters, hangi (maori mat) og turer til flott natur! Gleder meg masse! I januar er det tur til Sør Øya, med muligheter for masse morsomme aktiviteter, og flott natur! Drar først til Wellington, og så over med ferge til Nelson, før vi reiser rundt til forskjellige byer og besøker masse flotte steder!

Det var alt for denne gangen, kos dere til jeg blogger igjen!



-Ida-

2 kommentarer:

Joakim sa...

det hørtes spennende ut :P

Anna sa...

Uuuh, så kult! :) Den utsikten minna litt om et bilde som er av fra der de spilte inn LOTR. Haha, hvis du tar vekk det gjerdet osv. Gøy at du blogger igjen. I want more :)