torsdag, desember 31

Godt nytt år!

Mens dere fremdeles henger etter i 2009, er jeg godt i gang med 2010! New Zealand er det landet hvor man ser det nye året først! Håper dere alle koser dere med nyttårs feiringen.

Vi dro inn til Palmerston North i går kveld, til the square for å se på et show de hadde satt opp for å feire det nye året! Og i dag skal vi ha nyttårs middag med deler av familien!

Her er det sommer og sol for tiden, og bare 11 dager igjen til the south island!

Hvis dere har lyst, er det bare å komme med ønsker om hva jeg skal skrive om!

-Ida-

5 kommentarer:

Guro sa...

Godt nyttår, Ida! Nå har det nye året kommet hit også, så det har reist langt på bare noen timer ;)

Guro(: sa...

Heidu! (: Hvor or du henn på New Zealand? Jeg bor også her som utvekslingsstudent skjønner du! ;)

Og: Godt nytt år! (:

Ida sa...

Hei, Guroer Godt nytt år til dere også:)

Jeg bor i Feilding, en liten by nord for Palmerston North sør på nordøya:) Hvor bor du?

Guro(: sa...

Ahaa (: Jeg bor i Balclutha, ikke alt for langt fra Dunedin sør på sør-øya.. :P Hehe..

Sara sa...

Haha, du lever i fremtiden! Oo woho!
Du kan skrive om alt det sjuke du driver med, som feks STRIKKHOPPING! :O Gulp..