onsdag, februar 11

Informasjons møte

Har ikke skjedd så mye spennendeutvekslings fronten i det siste, annet enn at vi har fått beskjed om når det er informasjonsmøte. Ellers så er jeg innom mailen min hver dag for å sjekke om jeg har fått noen spennende mail, som for eksempel en om hvor jeg skal bo!! Vet det er litt tidlig, men er jo lov til å håpe. Til nå har jeg vært like skuffet hver gang...

Skulle ønske jeg var i New Zealand for tiden, spesielt når jeg står og venter på bussen og deg er -25 grader ute, mens det i NZ er +25 grader!
Men det er jo snart vinterferie, det blir deilig! Blogger igjen når jeg har noe mer interessant på hjertet.

IDA


"The challange"


Utfordring:
-Gå til mappen hvor du har bildene dine
-Velg den 6. mappen
-Finn det 6. bildet
-Sett bildet på bloggen og skriv litt om det
-Inviter 6 andre og link til dem.
Gi dem beskjed om utfordringen

Ble utfordret av Anna Elise, og dette er bildet:

Tokk det i England da jeg var der på språkreise, Isle of Wight. Det er tatt gjennom frontruta på bussen. Det var toetasjes busser der, og de krasjet hele tiden i de lave greinene som hang over veien.

Jeg utfordrer: Stine, Thuva og Gry!

8 kommentarer:

STINE sa...

skulle og ønske jeg var der nå, over 40 grader og sånt.. men du, snør det i NZ på vinteren, for jeg ser at flere av skolene jeg kan havne på arrangerer skitur i NZ=) Jeg er utfordret allerede forresten;)=P

Ida sa...

Det snør ikke så mye,selv om det kan bli kaldt, bare i høyfjellet og på breene, og på vestkysten av sør øya, tror jeg, skal ikke si det sikkert. Lengst nord er det ganske varmt tror jeg:)

Karina sa...

når reise du? =)

Ida sa...

Jeg reiser i Juli:)

Anonym sa...

hei hei:D
kom over bloggen din, jeg reiser også med explorius.:P ville bare si at jeg linker til deg.

hilsen Eirin

Julia sa...

Hei!
Så kult at jeg kom over bloggen din! Jeg skal nemlig også til NZ med explorius. Da reiser vi sikkert sammen...?

Hehe, jeg har aldri skrevet blogg før. Men jeg skal tvinge meg selv, så nå har jeg nettopp opprettet konto, sånn at jeg kan kommentere her. :P

Det har nesten ikke gått opp for meg enda at jeg skal dra til andre siden av verden... Det blir utrolig spennede!

Hilsen Julia:)

Sokbibi sa...

Sånn Ida, da har jeg endelig oppdatert meg på bloggen din :D
Blir kjempe spennende da, du må blogge ofte når du er der ^^
OG vi MÅ finne på noe snart, er jo en evighet siden! :( hehe, kommer til å savne deg mens du er der borte veit du <3

Anonym sa...

Så fint bilde Ida:) Jeg har jo sett det et par ganger før på dataen din. Hehe:) Jeg skal sjekke bloggen din og, blir spennende når du får vite noe nytt! Klem Hedda