fredag, januar 16

179 dager igjen!

I dag fikk jeg avreise tidspunktet mitt, så da skal jeg bestille flybillett snart. Og om nøyaktig seks måneder har jeg møtt familien min (forutsatt at jeg ikke roter meg vekk på en av flyplassene underveis). Det er utrolig å tenke på! Jeg reiser fra Norge 14.Juli, mest sannsynlig, og ankommer da New Zealand den 16.Juli.

Det blir mye mer virkelig når du har en dato å telle ned til, og selv om det fremdeles er en stund til gleder jeg meg veldig! Så nå er det bare å vente på at de finner en vertsfamile og skole til meg, det er en mail jeg gleder meg til det!

2 kommentarer:

Karina sa...

Lykkee til! kjem nok til å gå fort fort fort

STINE sa...

jeg reiser om ca. 170 dager:P starter på skolen 13. july=) Føles virkelig annerledes når man har en dato å forholde seg til, så skjønner hva du mener=) tiden går nok fort