fredag, november 14

Velkommen til min blogg!

Hei,
Har da laget meg en blogg, skal skrive om forberedelsene til mitt utveksligsår i New Zealand, og så skal jeg skrive når jeg er i New Zealand. Slik kan venner og familie følge med på hva jeg driver med. Kommer nok ikke til å bli så mye interessant å lese før det begynner å nærme seg litt mer.
Nå for tiden driver jeg å skriver søknanden min, som må leveres snart, og så driver jeg å undersøker med skolen om dette med godkjenning, er litt problematisk siden skoleåret i NZ er omvendt av hva det er her, de har sommerferie i desember og januar. Håper det ordner seg.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Eyy, det her blir spennende=D
Jeg skal følge med jeg! Se om du driver med noe tull mens du er borte!:D hehe, neida! Går nok bra det, er så flink atte^^

Ida sa...

Hehe, bra du følger med! Vil jo ikke at jeg skal drive med noe tull:P Kommer til å bli lenge å være borte fra alle sammen... Men, blir nok spennende:)

Anonym sa...

Seriøst, du er sinnsykt heldig. Kommer å besøker deg hver helg! :) Gleder meg til å lese om hva du gjør!

Anonym sa...

Skal du se på Kiwi fugler? :D

Ida sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

hei Idaa!!!

håper du får det kjeme fint i new zealand!! kommer til å savne deg <3

STINE sa...

Hei, New Zealand høres utrolig spennende ut, jeg drar til nabolandet Australia jeg da. Hvilken organisasjon reiser du med?

Anonym sa...

Hei Ida:)

John Inge sa...

Heisann, jeg linker til deg. Blir spennende å lese om ditt år i New Zealand, et sted jeg absolutt skal dra i fremtiden.
Hilsen Bamsemumsen/John-Inge

Anna Elise sa...

Heisann.. jeg tar å linker deg jeg.. Jeg reiser med explorius til USA neste år.. blir morro å lese om dine opplevelser.. Og sier som John; et sted jeg absolutt kommer til å reise en gang i fremtiden..
Hilsen meg =)